PBT - Α.Π.Α.Σ
Το Progressing Ballet Technique (PBT) είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα ενίσχυσης του σώματος που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει την τεχνική των μαθητών εστιάζοντας στην εκπαίδευση της μυϊκής μνήμης που απαιτείται σε κάθε άσκηση σε όλες τις μορφές χορού. Είναι ένα μοναδικό εκπαιδευτικό σύστημα που χρησιμοποιεί συγκεκριμένες ασκήσεις τεχνικής μπαλέτου για να εκπαιδεύσει την απόκτηση δεξιοτήτων με διαβαθμισμένο και προοδευτικό τρόπο από τα αρχαρια έως τα προχωρημένα επίπεδα. Το PBT βοηθά τους εκπαιδευτικούς σε όλο τον κόσμο να προετοιμάσουν τους μαθητές τους για να λάβουν τη δύναμη που χρειάζονται για να επιτύχουν το προσωπικό τους στόχο. Το πρόγραμμα βοηθά στην πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών και ενισχύει την ικανότητα των αθλητών να αποδίδουν καλύτερα. Μπορεί να είναι δύσκολο για τους μαθητές να αισθανθούν ποιοι μύες ξεκινούν τη σωστή ευθυγράμμιση κατά την προπόνηση. Ωστόσο, με τη χρήση μιας μπάλας, οι μαθητές αποκτούν μεγάλη αίσθηση στάσης και τοποθέτησης βάρους ενώ αισθάνονται κάθε σωστή μυϊκή ομάδα να εργάζεται σε κάθε άσκηση, η οποία στη συνέχεια αφομοιώνεται τόσο σε χορευτικούς όσο και σε αθλητικούς τομείς. Το PBT επικεντρώνεται στη δύναμη του πυρήνα, την τοποθέτηση βάρους και την ευθυγράμμιση του σώματος με μια σταδιακή προσέγγιση σχεδιασμένων ασκήσεων και επαναλήψεων τους, που ενεργοποιούν τη μυϊκή μνήμη του. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με μεθοδολογία ασφαλούς χορού για να προωθήσει μια μακρά, υγιή καριέρα. Το PBT δεν είναι μόνο ένα πρόγραμμα βελτίωσης της τεχνικής στους χορευτές μπαλέτου, τώρα εκτιμάται και ενσωματώνεται στην προπόνηση από όλες τις μορφές χορευτών, αθλητών, φυσιοθεραπευτών ακόμη και ποδοσφαιριστών!
Α.Π.Α.Σ (ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΩΜΑΤΟΣ)
Η Δημιουργική Απασχόληση μεσω τις Μουσικοκινητικης αγωγής έχει αναγνωριστεί πλέον η βασικότερη προϋπόθεση για την υγιή ανάπτυξη των παιδιών
Στις αρχές του 20ου αιώνα, τρεις μεγάλοι καλλιτέχνες, ο Dalcroze, ο Orff και ο Kodaly, αποφάσισαν να συνδυάσουν τη μουσική με την κίνηση και τον λόγο.
Τα παιδιά μέσα από την ενασχόλησή τους με τις τέχνες, τη μουσική και την κίνηση, έχουν την ευκαιρία να εκφραστούν, να εξερευνήσουν, να αναγνωρίσουν και να αναπτύξουν τις σωματικές τους ικανότητες , να παίξουν με έναν τρόπο εκπαιδευτικο, πρωτότυπο και άκρως διασκεδαστικό.
Τα μουσικοκινητικά και ψυχοκινητικά παιχνίδια συνεισφέρουν στην ανάπτυξη τόσο της λεπτής και αδρής κινητικότητας, όσο και της φαντασίας, της δημιουργικότητας, της ελευθερίας έκφρασης συναισθημάτων και φυσικά της έμφυτης επιθυμιας του παιδιού για παιχνίδι.
Γνωρίζοντας την έννοια του αυτοσχεδιασμού το σώμα του αφήνεται στον ρυθμό της κίνησης και με τη βοήθεια της φαντασίας του, αυτοσχεδιάζει και νιώθει πιο απελευθερωμένο
Στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να γνωρίσουν καλύτερα μέσα από διασκεδαστικες βιωματικές δραστηριότητες την αυτοπειθαρχεια , το συντονισμό μουσικής ρυθμού και κίνησης ,την πνευματική και την κοινωνικογνωστική ωρίμανση, την ομαδικότητα και συνεργασία καθώς αποκτούν εμπιστοσύνη στον ευατο τους και στην υπόλοιπη ομάδα.